RUiter MAkkum

Afgelopen zondag heb ik in Makkum onderstaande foto gemaakt van een Scania R420 met Bulthuis trailer van Martijn de Ruiter uit Makkum.

Dit leek me een goede gelegenheid even mijn Ruma archief in te duiken, het bedrijf van Martijn zijn broer Erwin..


Oktober 2008 kwam ik de Terberg FM2000 tegen in Sumar.


In april 1999 stond de Terberg SF1350 bij de Volvo dealer in Beetgum op het terrein.


Een Terberg F-serie passeerde twee maanden later mijn toenmalige vaste spotplekje, het kruispunt van de N393 met de N357 bij Stiens.

2 reacties

  1. idsardi said,

    21 augustus 2013 bij 09:54

    deze terberg met neus is een oude vrachtwagen van kraanbedrijf DOK uit Oostrum


Geef een reactie

